Monday, July 12, 2010

مشى خلاص



هتصدقونى لو قولتلكم إن الحياه معاه مختلفه ؟

طب هتصدقونى لو قولتلكم انى باعيط عليه دلوقتى ؟

وانه واحشنى من دلوقتى ؟!

احكى الحكايه م الاول

من شهر ونص تقريبا , ابتدى البيت كله يستعد للحدث الجديد اللى هيحصل ف بيتنا

اه حدث جديد , يكسر الروتين اليومى الللى عايشينه

حدث جديد ينسى كل حد فينا اللى خانقه واللى تاعبه

زى بالظبط لو العيد داخل علينا مش هنجهزله؟
لو فرح حد من الاسره , مش هنجهزله ؟

حدث حلو اوووووووووووووى يعنى

كلنا كنا محتاجينه

وفعلا كل حد كان فيه حاجه شغلاه او مضيعه وقته ابتدى يسيبها ويتفرغ لأحسن حدث

الحدث دا يبقى :

احلى اخخخخخخخخخخخخخ ف الوجود

شـــــــــــــــــريف

تقريبا قعد اسبوعين , او اكتر كام يوم

بس كانوا حلوين اوى , كنت باصحى ادور عليه واطمن انه ف وسطنا

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه الغربه دى وحشه اوى

المهم انى كنت حساه بيولد جوايا الامل اللى بدأ ينكسر

كنت تايهه , وحاول يرسينى ع الطريق الصح

مش انا بس

لأ الابتسامه والفرحه اترسمت على وش كل حد فينا

زى مايكون كان ف ايده فرشه وشغال يقلب العلامه :( للعلامه :) ههه

وكنت حاسه بابا عايز يصرخ ف الناس ويقولهم سندىىىىىىىىىى اهوه

وماما كانت مبسوطه اوى

انا واميره وساره بيبقى واحشنا احساس الاخ اوى

وبعدين كفايه انه بيقعد يناغش فينا واحده واحده وهوه رايح وهوه جاى :)

اثر فينا كلنا

وزى كل مره وهوه ماشى قعد يوصينا على بابا وماما

ومشى انهارده

وكأنهم بياخدوا جزء من جسمنا يادوب مالحقش يستقر ف مكانه جوانا

مش هارغى كتير لأنى مش عارفه اعبر

:(