Thursday, June 19, 2008

بحبـــــــــــــــ( يازى الهوا )ـــــــــــك



ازبهللللليت لما لقيت إن عيد ميلاد المدونة عدى وتمت سنة وانا مش حاسة , ياخبر دا حدث تاريخى اصلا لازم يتسجل فى صفحاته


دى المدونة دى هيه اللى اويانى وعلى رأيى اللى بيقولوا (( شافت منى رقات )) , ياما كنت فرحانة وسجلت فيها فرحتى , وياما كنت حزينة وحكيت فيها همومى , بحبها اوى وبموت فيها,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

دى (( زى الهوا )) بالنسبالى اكتر من صديقة وممكن كمان تكون اكتر من اخت , ديما بحسها عاملة زى حد بيحبك اوى ونفسه يسمعلك وتقعد تقولى هاتى كل اللى عندك , فرغى كل شحناتك , جايز تنبطى ياموحة,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, .


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,شهدتنى فى ازهى عصورى ايام ماكنت لسة مخلصة كلية ومستنية النتيجة , واما اتخرجت وقعدت فى البيت عاطلة , واما كنت بدور على شغل واتبهدلت ياما , وكمان لما بقيت مدرسة

عرفتنى بشخصيات ما يربطنيش بيهم غير اسمى انواع الاخوة والحب والاحترام , كنت متلهفة اقولهم اسم اسم بس خايفة انسى اسم من غير قصدى , فخلينى اقول إن ماحدش فعلا علقت عنده ولو تعليق واحد غير لأنى فعلا احترمته وعجبنى البلوج بتاعه,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



اكيد (( زى الهوا )) هتتقفل فى يوم , لكن اعتقد انى عمرى ماهمسحها زى مافى كتير اختاروا انهم يمسحوها من حياتهم ( عارفين نفسهم طبعا ) ماينفعش ابدا تتمسح ..... دى ذكريات , وتغيير فى الشخصية والواقع والحياة , دى تسجيل لمراحل حياتى بس بشكل غير مباشر,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


مش جايز لما اموت واتنسى مع الزمن , يجيى حد من الاجيال اللى بعد اللى بعدى ويقراها ويقول كلمة((( الله يرحمها )))بس وساعتها ,اكون محتاجة للكلمة دى ؟؟


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,كنت نفسى اعمل حاجة اسبيشيل فى البوست دا بالمناسبة الجامدة دى بس للأسف ماكنتش عاملة حسابى قبلها علشان اجهز افكار حلوة , يلا لما تتم سنتين بقى إن شاء الله