Thursday, June 5, 2008

هكذا تكون الحياة




تعرفى إن امتع شعور بحسه وانا معاكى هنا فى العربية ؟؟؟
بحس شعور تانى , انا اللى بحركك , عايز امشى بيكى شمال همشى عايز
اروح يمين برده هاروح , او بمعنى تانى بحس إنى انا اللى بحركك بامتلكك يعنى
وهوه فى حد فى الدنيا بيحركنى غيرك ,طلباتك بالنسبالى زى الاوامر بكون اسعد انسانة وانا بألبيها , باحس انك نفسى , متهيألى إن نفسى
مش هتخاف عليا اد مانتا بتخاف وبتحافظ عليا , بجد بحب حبك ليا

يعنى مش بتحبينى انا ياهانم , بتحبى بس حبى ليكى ؟؟؟

اذاااااى بس بتقول كدة هوه انا عمرى حبيت حد ادك ,بحبك وبحب حبك وبحب قوتك كمان

انا ؟؟؟؟؟ طب تعرفى انا عمرى فى حياتى من صغرى ماكنت باعيط , افتكر فى يوم كنت فى درس انجلش فى سنة رابعة ابتدائى والمدرس ضربنى ونزلت دمعتين , ساعتها كنت مضحكة البيت كله وما ابقاش كداب لو قولتلك انى كمان كنت مضحكة الجيران , لما ماما قعدت تقولهم شوفتوا الراجل بتاعى قعد يعيط , وخدتنى ساعتها وقالتلى انت راجل اوعاك اشوف دموعك دى تانى , من بعدها وانا ياما الدنيا راحت وجريت بيا , ,وياما كنت باحتاج انى اعيط اووووووووى , بس منعتنى رجولتى اللى امى عودتنى انها تكون اقوى من اى شىء , ولما اتجوزتك علمتينى انى لما اتجرح واحتاج انى ابكى اسيب اى حاجة باعملها وامشى من اى مكان انا فيه واجيلك ابكى فى حضنك , تعرفى إن ماحدش شاف دمعتى غيرك ____ انا بابقى ضعيف اوى ادامك , ورغم كدة بتبينينى اودام الناس كلها اقوى راجل شافته عينك
طب ما انت الوحيد اللى شوفتنى وانا حلوة ووانا وحشة وانا حاطة ميكب ووانا بطبيعتى , وانا صاحية من النوم ووانا فايقة , وانا زعلانة
ووانا فرحانة , وانا عيانة ووانا سليمة , ورغم كدة مابسمعش منك كلمات عنى غير كل خير , من يومين سمعتك وانت بتمدحنى اودام مامتك , صحيح انت مارديتش على اسائتها غير بكلمة واحدة تدافع عنى بيها بس صدقنى يوم ماسمعتك بتقولها دى ((نعمة من عند ربى)) , وكان باين عليك الرضا كنت حسانى هطير من الفرحة وقشعرت اوى من كتر السعادة والرضا عنك , متشكرة اوى ياحبيبى , انا بشكر ربنا فى كل صلاة انك جوزى
انا اللى مش متخيل نفسى من غيرك


ووصلت السيارة إلى اسفل العمارة