Thursday, April 29, 2010

العيال كبروا


انهارده كان فى حفلة تكريم ف المدرسه

العيال وهما بيتكرموا كنت حاسه انى انا اللى باتكرم

مع كل سقفه اتسقفت ليهم كنت باحس ان معنوياتى بتعلى لما بتوصل لفووووووووووووق

وخصوصا لان التكريم كان ع الانجلش بس

عيالى بتوع الفصل المتفوق اتكرموا الكلاس كله

والكلاس اللى هما الميتين اتكرم منهم عدد حلو يعنى بتاع سبعتاشر مثلا

طبعا احساس حلو جدا

لأ والعيال احلووووووووووووووووووووووا جدا

وكل واحدة وواحد جايبه الكاميرا وجايبه ماما وعايزة تتصور جنب مس سماح

وياه لما بافكر اتصور جنب اتنين

الشاطر بقى يطللللللللللع المس فين
العيال اكبر منى
واشيك منى
انا باحقد عليهم

صورهم هاحطها اهوه

اسراء اول واحدة طلعتلى

وجيبالى الموبايل بتاعها

وبليززززززززززززز يامس نتصور

وكانت خجوله جدا ف الصورة اللى طلعت فيها معايا

1_

بعدها هلت علينا علياء , قولتلها تعالى ادخلى ف الصورة
قمر ماشاء الله عليهم


2




شويه ونزلت تحت خالص الكانتين ولاقيت ايد على كتفىىىى , وإذا بها مرررررررررررررررررريم
ماى بيست بيوبيل
طبعا اخدت البت بالاحضان من كتر مانا فرحانه بعسلها
ويلا يامريم علشان تتصورى
3_





واما طلعنا نعمل بروفا لقيت جيناااااااااااا
حبيبة قلبى
عمرى ما باقرأ وراها لأنها اكيد حله صح
ربنا يحفظها
4_

اوووووووووووووووه

علاء باشا
واقف اودامى مكسوف وعمال يقولى مس
يامس
يامس

قولتله عايزززززززززززززز ايه

قالى عايز اتصور مع حضرتك
هههههههههههه

عسلللللللللللللل


طبعا روحت تنيت ليه دراعه ودخلت دراعى فيه
وقولتله يلا انا العروسه وانت العريس

الواد اتكسف جدااااااااااااااااااااااا

بس كان فرحان وانا كمان كنت مبهوره بيهم

وادى علاء :

5_



تسنيممممممممممممممممممممم

ممتازة ممتازة ممتازه

وغلبانه وهاديه

ومؤدبه

وياااااااااااه على اسئلتها السكررررررررر

دقيقه جدا

وان شاء الله هتطلع يادكتور يامهندسه

وادى تسنيم

6_




مااااااااااااااااااااااارك

جالى سلم عليا وقالى مش انا طلعت الفيرست

قولتله تعالى اتصور ياولا يافرست هنا
برده كان مكسوف جدا

وخصوصا لما قولتله اعمل ياولا اى حركه

7_

يوووووووووووووووسف

جبته من بين العيال وقولتله تعالى اصورك يايوسف

وبعد ما اتصور بساعه
جايلى وشايل منى اوىىىىىىىىىى

وقالى على فكره حضرتك ما ادتينيش فرصه اصورك عندى اتصورنا فى الكاميرا بتاعت حضرتك بس

قولتله بعد التكريم يا يوووووووووووووسف

راح قالى ماشى

وصل لغاية اودام خالص وداخل يتكرم

واذا به : يااااااااااااااااااااااااااااامس

يامسسسسسسسسسسسسسسسس

راح غامزلى وقالى هخلص واجيلك نتصور عندى

8_







مارينااااااااا
مذيعه صغيره
هتبقى شخصيه مهمه ف المجتمع
إن شاء الله
9_

آيــــــــــــــــــــــــــــه

عندها مبدأ

وانا احترم جدا الشخصيات اللى عندها مبدأ
اول ما بدأت السنه وجت مدرسه فى مرة بتضربها علشان بتتكلم مع صحبتها
قالتلها انا ما اتكلمتش والله وعمرك ما هتلاقينى مقصره فى حاجة علشان ما اديش لحد فرصه يضربنى
ورفضت تضرب
لغاية ما المدرسه طردتها بره وخرجتلى منهاره
لما اتكلمت معاها احترمتها جدا واحترمت مبدأها
هوه فى احسن من ان الانسان يبقى عنده مبدأ ويعمل كل اللى عليه علشان ماحدش يخترق مبدأه دا ؟
وادى آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآيه
10


مناااااااااااااااااار

مامتها مدرسة ثانوى عام
بتمسك كتب الثانوى وتذاكرها وتيجى تسألنى فيها
ومش بالسهل انها تحب اى مدرسه
لذلك انا فخوره انى دخلت قلب
11_


دول شادى ومصطفى وعمر
وهما فى فقره
12_



وهنا لقيتهم بينادولى ويقولولى رفعنا راااااااااااااااااااااااسك يامس وجبنا الكاس
وقولتلهم والله لاصوركم بيه يااحلى عياااااااااااااااال

وبعد ما صورتهم قالولى اتصورى بالكاس قولتلهم طب يلا معايا
ووقفت ف النص والكاس فى ايدى
وهما حواليا
وإذا بى افاجأ بإن سبع موبيلات متسلطه عليا وبيصورونى ال ايه وانا ماسكه الكاس
وواقفه جنب عيالهم
طبعا اتكسفت جدا وانسحبت بسرعه لأنى لا الحضرى
ولا احمد حسن

13_






ودول بقى الكابلز اللى ما بيتفرقوش ابدا
بسنت وبسنت
14_

ونورهان ونوران
15_


ربنا يرزقنا بعيال حلوه كده

والنهايه كانت عسوله , لأنى اتكرمت انا وصحابى اللى باحبهم

واللى فعلا يستحقوا التكريم
:)