Friday, July 13, 2007

تاج واتحدف عليا


حدف عليا التاج دا , وبما انى استاذة فى الاجابات الدبلوماسية البحتة وباعرف اهرب اووى من الاسئلة الجامدة فقررت انى افحمه بإجاباتى العظيمة :-




السؤال الأول : أنت مين؟؟؟
سماح , خريجة كلية ألسن اى اس ايه ، بحب اللون الروز واللبنى جدا ,حتى لون الحيطة فى اوضتى روز والوان مفارش السرير كلها لبنى

السؤال التاني : مين أكتر 6 أشخاص بتحبهم ؟
السؤال دا رخم اوى , اكيد يعنى افراد اسرتى الخمسة وريرى وايمان ومنى صحابى _ معلش نمشيهم تمانية ومعلش ضيف عليهم اى حد اثر فيا اكيد هاكون بحبه

السؤال الثالث : أنت سعيد ؟
بوجه عام (جينرال يعنى) اه سعيدة جدا وراضية اوى عن نفسى , لكن لو بنتكلم عنى حاليا فلأ , يعنى بمر حاليا بحالة انحدار نفسى بس على امل انها هتنتهى قريب اوى إن شاء الله

السؤال الرابع : لو أجتمعت أنت و حسني مبارك في أوضه واحده
هتعمل ايه؟؟

هلبس كلاسيك وهحط وردة فى جيبى اليمين , بس وردة بيضة فاحمر فاسود وجواها نسر


السؤال الخامس : لومعاك نص مليون جنيه هتعمل بيهم إيه ؟
هاعمل مشروع خيول انا اموله واختى اللى هترعاه


السؤال السادس : بتحب مصر ؟
بحب اللى ليا فيها , يعنى لو اخدت كل اللى ليا ورحت اى مكان تانى مش هتفرق (اللى ليا يعنى اللى بحبهم )


السؤال السابع : بتحب البنات ؟ { هذا السؤال يتحول إلى الثامن : بتحبي الولاد في حاله لو أن المجيب أنثى
عادى يعنى الولاد زى البنات بالنسبالى , فيهم الحلو وفيهم الوحش فيهم اللى يتحب وفيهم اللى يتكرهه


السؤال التاسع : مسلم ؟
ج : الحمد لله على نعمة الإسلام وكفى بها نعمة
ليه ؟؟؟؟
اتولدت لقيتنى مسلمة ولما فهمت لقيتنى ماكانش ينفع غير انى اكون مسلمة


السؤال العاشر : مين أكتر شخصيه ما تقدرش تستغنى عنها في حياتك ؟ و ليه ؟
مين :: متهيألى اميرة اختى , وناس كتيرة تانى بس المطلوب شخصية واحدة
ليه :: علشان اميرة قالتلى انها هتشوفنى فى مرتبها الجاى ( وش محول ) , لون هتكلم بجد بقى ليه اميرة ؟ يبقى علشان هيه اميرة .
وطبعا بالاضافة للشخصيات اللى فوق التمانية اللى قولتهم قبل كدة , وشوية مدونين كدة


السؤال الحادي عشر : إيه أكتر موقف محرج تعرضت له في حياتك ؟ و أتصرفت إزاي ؟
هههههههههههههههههههههههههههه , انا اكتر واحدة اتحرج فى الدنيا ، عموما فى حياتى اكتر موقف محرج : كنت فى مرة ماشية انا وصحبتى فى اولى ثانوى ، وكان فى حفر فى الارض علشان بيرصفوا الشوارع , رحت انا واقعة فى واحدة عميقة جدا ، ويارتنى وقعت واقفة ، لأ وقعت جوة الحفرة كمان , وصحبتى مش عليها غير انها تضحك على منظرى ومش قادرة تتحكم فى اعصابها علشان تقومنى , وانا برستيجى اتفرتك خالص , واتصرفت بان صحبتى دى قومتنى بعد لما بصتلها بصة واحدة متنرفزة وهاطق



لسة بقى حاصلى امبارح كام موقف محرج كدة حلوين : بسأل واحد هوه مينى باص كام بيروح عين شمس راح ماسمعنيش وكمل مشى طبعا بصيت على العصافير فوق علشان مااعيطش من الكسفة
, وبرده كنت بامد اوى وشوية عيال لا يقال عليهم سوى ( زبالة ) بيعاكسوا ,رحت قعدت امد اكتر رحت واقعة على وشى راحوا قعدوا يضحكوا اوووووى , اتصرفت اذاى : انى قومت ونفضت هدومى وفعلا دمى اتحرق , و عيطت لما روحت ,
وموقف تالت حصل برده امبارح انى ركبت المينى باص وكنت حاطة الموبايل فى جيب البنطلون وبابا كان بيطلبنى (وصوت الموبايل عالى ) وانا قاعدة عليه عاملة نفسى مش واخدة بالى , اصلى مش هينفع اقوم واروح جيباه من جيبى والناس كلها بتبص عليا , راح واحد قايل ياجماعة لو سمحتم بلاش الصداع دا على الصبح , وانا ولا هنا , ال يعنى مش بتاعى ، جيت وانا نازلة راح رن تانى بقىىىى منظرى وحش وحش وحش يعنى


السؤال الثاني عشر : إيه الأمنيه إللي بتدعي ربنا ديماعلشان يحققها؟؟
ذى اى بنت اتجوز واحد بيموت فى دباديبى واجيب اولاد سكر زيى تمام ونعيش فى شقة ربنا راضى عن
كل اللى تحت سقفها
انا هحدف التاج دا على :