Thursday, April 28, 2011

4 _ فضفضه عالهامش

محتاجة حد يهزنى جايز افوق او حتى ابص حواليا واعرف انا فين
____________

نصى فاشل والنص التانى ناجح .. بس وحشنى طعم النجاح الكلى اللى كنت باعمله من غير مساعدة حد

___________________


مابقتش زى زمان قوييييه .. بقيت ضعيفة وأى حاجة صغيرة ممكن توجعنى وتبهدلنى كمان

___________________

حطتنى فى موقف لا احسد عليه والمفروض بقى انى اسكت ... بس انا مش عارفه اسكت خاااااااالص بجد :(

___________________

بجد صعبان علياااااااا

___________________

مافيش فالدنيا دى احلام بتتحقق عشان نحلم .. دا معناه انى اوقف سلسلة احلامى المستقبليه واخلينى واقفة فى مكانى؟!
..مكانى اللى بقالى كتير مافارقتوش
لسه اصلا عايزة اشوف انا لزقت فيه ولا هاعرف اتحرك

___________________

ايا كان الوضع انا مبسوطة ان ألوان الحياة بقت بتتغير اودامى .. مش عايزاها بيضه بس كفاية انها مابقتش واقفه اودامى عاللون الاسود

___________________

اكتشفت فى شخصيتى حاجات كتير اول مرة اعرفها عنى .. اتارينى انا نفسى ماعرفش سماح

___________________

خلاص ماعدش حد هيدخل حياتى إلا بأذنى وإذا كانت قوانينى صعبه وقواعدى صارمه يتفضل يدور على عالم تانى سهل يحل طلاسمه بعيد عنى .. اصل انا اصلا مابقاش فارق معايا حد ولا بقيت عايزة حد هعععععععععععع

___________________

فرحت اوى من مكالمتها .. ربنا يسعدهاااااااااا

___________________

يارب لو الموضوع دا فيه الخير ليك يثبتك عليه لو لألألألأ يبقى بعيد بعيد بعييييييييييييييييييييييد

___________________

يارب الايام تجرررررى بقىىىىىى :(

___________________

لأ خالص مابقتش حمل صدمات .. او على رأي بوبا : مابقتش حمل جرح ولا حتى فرح
:(