Monday, March 7, 2011

ربع قرن



بقالى 25 سنه خايفه من ان ربع قرن دى تدخل فى حياتى غير لما اكون عملت وعملت وعملت

اصله قرن ياناسسسسسسسس مش سنه وخلاص

اما السنه كبيرة اومال القرن دا يبقى ايه؟؟؟

كنت نفسى 8/3/2011 ما تتعرضليش خالص

او التاريخ يقف عند يوم 7

او تحصل اى كارثه مثلا ويطلعوا فى الاخبار يوم 7 ويقولوا قررنا الغاء يوم 8 / 3 / 2011 لسبب قهرى

عادى بقى ما احنا فى عهد المعجزات

بس اما قعدت وافتكرت ذكريااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى وحياتتتتتتتتتتتتتتتتتتتى وحاولت اعد
كام شخص أثروا فيا ؟
وباعز كام حد؟
وباحب كام حد؟
وعملت كام حاجة ؟
وضحكت من قلبى كام مرة ؟
وعيطت اد ايه؟
وحزنت اد ايه؟
واخدت تجارب اد ايه من الحياه؟
واتعلمت اد ايه ومن ناس اد ايه؟
ودرست اد ايه ؟
واشتغلت اد ايه؟
واستفدت اد ايه؟
واستمتعت اد ايه؟
و
و
و


لقيت ان اللى فات قليله عليه كلمة ربع قرن
وانى بقالى كتير فى الدنيا
ومش كلها شقاء وعناء لا خالص بالعكس
انا الحلو عندى اكتر بكتييييييييييييييييييييييييييير م الوحش
الحمد لله انا مافيش فى حياتى ذكرى الا ولما بافتكرها بابتسم وبافرح انها اتدونت فى حياتى
وعمرى ماحسيت بالمعاناه او الكسرة
عمرى ماعيطت بحرقه وقولت اشمعنى انا ياربى ؟ زى ما باسمع من ناس كتير

انا بجد فرحانه بكل حد دخل فى حياتى واثر فيها بالايجاب وباشكره
واخصصصصصصص بالشكر ريهام رمضان ... مش عارفه اصلا هيه لسه فكرانى ولا لأ
بس جايز فى يوم تفتكرنى وتقلب فى مدونتى
وتعرف انها كانت احلى حاجة فى الربع قرن الاولانى
جايز الايام فرقتنا بس برده هتفضل حبيبتى
:)
واكيد فيه ناس كتير تانى بس انا خصيتها علشان الناس التانيه معايا فى الربع قرن الجديد
ومكملين ولا ناويين تخلعوا ولا ايه؟؟
هععععععععععععع

ومتفااااااااااااءله جدا للى جاى
وهافكركم يوم 8/3/2012
ان شاء الله

انا هاحط نقطة عند الربع قرن اللى فات
وهاقفل كشكول الذكريات
وهاحطه فى قلبى
وهابدأ كشكول جديد
ربع قرن جديد
احللللللللللللللى كمان من اللى فات
فيه سماح جديدة
بحياة جديدة

ومش هاحط على التورته رقم 25
لأ هاحط رقم واحد
لأنى حاسه ان فعلا حياتى بدأت تتبنى من جديد



كل سنة وانا طيبه ومبسوطة وفرحانه على طووووووووووووووووول

يارررررررررررب
:)
ومش عايزة اى حد يدايقنى خاااااااالص