Thursday, March 4, 2010

كذا ليه وواحدة ايه الحل ؟











ليه المفروض إن الواحد او الواحدة ما بيعيششى من غير مايكون مرتبط ؟

ليه اول سؤال باتسأله من اى واحدة لسه بتتعرف عليا : انتى مرتبطه ؟

ليه بتستغرب اووووووووووووى لما باقولها لأ ؟

ليه بتلح ف السؤال من كذا اتجاه , يعنى لا مخطوبة ولا حتى مرتبطه بأى حد ؟

ليه كل اللى حواليا لازم يكونوا مرتبطين بأى شكل , حتى لو مش مقتنعين باللى هما مرتبطين بيه ؟

ليه لو ارتباطهم اتفك انهارده بيزعلوا يومين وبيبدأوا رحلة البحث عن ارتباط جديد ؟

ليه معظم الارتباطات اللى انا شيفاها او تقريبا كلها مش مقتنعه بيها ؟

ليه انا ما باعملش زيهم وبارتبط بأى حد وخلاص , جايز يكون الموضوع لذيذ وانا مش واخده بالى ؟

ليه انا مش ناويه ارتبط غير لما اكون مقتنعه جدااااااااا بالانسان دا من اوله

ليه انا مش مقتنعه بحد خاااااااااااااااااااااالص نهائى او مش عارفه اقتنع او خايفه اقتنع؟

ليه انا بالنسبالى الموضوع مش سهل زى باقى الناس ؟

ليه انا كده ؟

ليه الناس كده ؟

ايه الحل ؟


مش قادره اقولكم اد ايه انا كنت متضرره وانا باعمل البوست دا

بس المشكله انى بقيت احس ان مدونتى اقرب مكان ينفع افضفض معاه

ويمكن هيه الوحيدة اللى مش هتبدى اى استغراب من كلامى

مهما كانت غرابته