Tuesday, May 18, 2010

قلبى وقع ف رجليا






امبارح فى عز مانا نايمه الساعه تلاته الصبح



فجأة قومت مفزوعه ..... لأ مزعوره



على صوت اتنين بيضربوا بعض تحتنا



قعدت فوق الساعتين قلقانه وقاعده فى مكانى ما باتحركش



كل اللى كنت حساه انى مرعوبه



وإن رجلى بتدق



فعلا صدقت دلوقتى الناس اللى بتقول قلبى وقع فى رجليا



مش امبارح بس



انا بقالى فترررررررررررررررررررره جبانه



باخاف من اى حاجة



اول امبارح كنت قاعده مع صحابى وفجأة برقت وما اديتش اى ريأكشن خالص



اتارى مس سحر فتحت التكييف تحت والسور اتهز جامد والصوت هزنى بجد



بلااااااااااااش دى __ طب قبلها بالظبط كنت ف الفصل



وحذرتهم اى حد يسألنى اى سؤال وانا مندمجه ف الشرح



وكان فى ولد ورايا , وانا مش حاطه اى خوانه



وال ايه الولد , حبكت يسألنى , ومحشور فى بوقه سؤال

والباشا جه من ورا ضهرى



وقالى يامس



انا اتنفضت من مكانى



والعيال هاتك ياضحك



انا استهبلت وضحكت



بس انا من جوايا كنت مخنوقه جدا



لو حد قفل الباب واترزع بجد باتفزع



انا ماكنتش باخاف كده



هوه انا خايفه ليه؟!!!!!ه


ومن ايه؟!!!!ه